Ezt hogy dönti el a kereső? Megvizsgálja az oldal szövegét, meghatározza, hogy mik lehetnek a kulcsszavak, amiről az oldal szól. Ezt összeveti azzal, amit mi „mondunk” az oldalról, a címeken, alcímeken, és a keresőknek szóló, úgynevezett meta tag-eken keresztül. Ha minden összevág, az jó pont, és máris előrébb kerültünk…
Szóval mit csinálj?
Egy-egy aloldal esetében döntsd el, hogy kinek fog szólni, miről fog szólni, és derítsd ki, hogy ahhoz milyen kulcsszó passzol. Például kérdezz meg embereket a célközönségedből, hogy milyen keresőszavakat írnának be a keresőbe, ha a tiedhez hasonló termékre vagy szolgáltatásra lennének kíváncsiak.
Gyakori kulcsszavakat, kulcsszó javaslatokat találhatsz az interneten is. Az oldalad szövegét készítsd el úgy, hogy azt a kulcsszót, ami az egészet jellemzi, elegendő mennyiségben szerepelteted a szövegben. 3-8 % között legyen a sűrűsége.
Ha nem akarsz számolgatni, akkor használd a seotools.hu oldalon levő kulcsszó sűrűség vizsgálót (ingyenes regisztrációval elérhető).
A lényeg: tényleg legyen érdekes, és értékes, ami az oldaladon van. Igyekezz rendszeresen újabb és újabb információkat megjeleníteni az oldalon, amik a témáról szólnak.
A frissülő, bővülő oldalad egyre több látogatót fog vonzani.